Call for Papers 1.3. saakka

25.01.2023

Jyväskylän yliopiston museologian opiskelijat järjestävät museologian seminaarin 20.-21.4.2023. Teemamme on "Tulevaisuuden museota rakentamassa", ja pyydämme puheenvuoroja erilaisista kulttuuriperintötyöhön ja -arkeen liittyvistä aiheista. Kannustamme kaikkia kulttuuriperinnön parissa työskenteleviä ja opiskelevia lähettämään omia puhe-ehdotuksiaan!

Tästä Call for Papersiin

Pyydämme ehdotuksia puheenvuoroista 1.3.2023 mennessä.

Puheenvuoron pituus on 20-30 minuuttia ja niiden yhteyteen on lisäksi varattu aikaa kysymyksille ja keskustelulle. Seminaarin pääasialliset kielet ovat suomi ja englanti. Puheenvuoroehdotuksen abstraktin pituus on n. 250 sanaa, ja sen tulee olla Word- tai PDF-tiedostona. Puheenaiheiden ehdotukset sekä seminaariin ja puheenvuoroihin liittyvät kysymykset voi lähettää osoitteeseen museologianseminaari@gmail.com.

Luo kotisivut ilmaiseksi! Tämä verkkosivu on luotu Webnodella. Luo oma verkkosivusi ilmaiseksi tänään! Aloita